Nyní můžete využít možnosti předrezervace pro dopravu zboží až k Vám domů s BATEKA!

Zákaznická linka a reklamační řád

I. Zákaznická linka:

 

Po-Pá: 8:00-20:00

Telefon:+420 608 066 789

Email: info@bateka.cz

 

Sociální sítě: 


Facebook: https://www.facebook.com/batekavietnam

Tik Tok: https://www.tiktok.com/@batekavietnam

Webová stránka: https://www.velkoobchodbateka.cz

 

II. REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

 

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád je vystaven společností BaTeKa s.r.o., se sídlemKarlovo náměstí 287/18, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném uMěstského soudu v Praze, oddíl C, spisová značka:362430, IČO:14272423, email: info@bateka.cz (dále jen „Prodávající“).


Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi zákazníkem a prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

 

 

 

2. Všeobecná ustanovení

a) Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).

b) Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.

c) Zákazníkem internetového obchodu bateka.cz je buď kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „kupující“.

d) Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.

 

 

3. Podmínky a způsob uplatnění reklamace

a) Problém s objednávkou (platba, doručení, storno).

Pokud máte problém s dokončením objednávky, vždy nás kontaktuje skrze náš e-mail: info@bateka.cz. Rádi Vám odpovíme na veškeré nejasnosti ohledně způsobu platby a doručení nebo dotazy na zboží a celkový chod našeho obchodu. 

Pokud jste při dokončení objednávky vyplnili špatně některý z potřebných údajů nebo se vyskytla jakákoliv chyba, kterou je třeba vyřešit před jejím zasláním - Zavolejte nám na naše tel. číslo+420 776 616 707 (v prac. dnech 9:00-20:00) nebo napište na email info@bateka.cz a jistě Vám ji rádi upravíme.

 

2. Nesprávná objednávka, zboží je poškozené a nebo chybí.

V tomto případě se vždy obraťte na naši e-mailovou adresu info@bateka.cz, připravte si předem číslo Vaší objednávky a vaše osobní údaje.

Budeme k tomu však potřebovat přesný popis toho, co se stalo a které zboží je poškozené nebo chybí.

Pokud Vám přišlo jiné zboží, zašlete nám fotku balíčku a celou záležitost budeme řešit individuálně (např. slevový kupon, výměna zboží, vrácení peněz apod.)

Reklamaci můžete podat do 7 dnů od obdržení zboží.

3. Objednávka nedorazila

V tomto případě záleží zejména na způsobu dopravy.

Doručení Vaší objednávky ovlivňuje několik různých faktorů a ojediněle se tedy může vyskytnout případ, kdy se zásilka při tomto procesu poškodí nebo dokonce vrátí zpět k nám.

Pokud Váš balíček ani po 5-ti dnech od odeslání stále nedorazil, kontaktujte nás na e-mailu nebo tel.+420 776 616 707. Pomocí našeho interního systému zjistíme, co se s Vaší zásilkou po cestě stalo a případně ji poté opět odešleme.

 

4. Zboží je po datu spotřeby nebo u něj chybí návod.

V tomto případě se obraťte na naši e-mailovou adresu a pošlete nám fotku produktu, na které je vidět, co je s daným produktem v nepořádku. Tuto záležitost řešíme individuálně a samozřejmě Vám veškeré nedostatky vynahradíme nebo Vám s přípravou produktu ke konzumaci pomůžeme. 
 
Veškeré další věci spojené se samotným produktem, prosím, směřujte také na náš e-mail.
 
 
Lhůta vyřízení reklamací je do 30 dnů (evidence, doposlání balíků, proces vrácení peněz atd.), avšak se snažíme žádosti vyhotovit co nejdříve.
 
Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz, vždy se nás můžete obrátit a danou věc s Vámi individuálně vyřešíme. Našich zákazníků si velmi vážíme a záleží nám na veškeré komunikaci i zpětné vazbě. 
 

III. KONTAKT

V pracovní dny jsme pro Vás na telefonu od 9:00 do 20:00. Pokud bude číslo nedostupné, zkuste zavolat později, je možné, že se věnujeme někomu jinému či zrovna řešíme něco důležitého nebo vyčkejte a zavoláme Vám co nejdříve zpátky. Na email odpovídáme jak nejdříve můžeme a to zpravidla v pracovní dny od 9:00 do 20:00.

Telefon:+ 420 776 616 707
Email: info@bateka.cz

 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:               BaTeKa s.r.o., IČO: 14272423, Karlovo náměstí 287/18, Nové Město, 120 00 Praha 2

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz